Sabtu, 6 Jun 2009

SELAMAT HARI LAHIR


sori..aku tak sempat nak bagi kek ni kat ko sbb aku dah bedal dulu..

KEPADA SAHABAT LAMA..
SELAMAT HARI LAHIR KE 24 pada 05 Jun 2009..semoga mendapat limpahan kasih sayang Allah S.W.T

Sahabat yang sentiasa murah rezekinya..
Sahabat yang sedang berbahagia sekarang..
Sahabat yang suka 'stylo'..
Sahabat yang suka tulis 'nick' - 'cutegurlz 5685'..
Sahabat yang mungkin kerap sakit kepala..
Sahabat yang berpegang pada prinsip untuk berusaha mendapatkan apa yang dihajatinya
walaupun kadang-kadang aku ingat mustahil tapi dia berjaya jugak..
Sahabat yang aku rasa mungkin telah mencapai sebahagian apa yang menjadi impiannya..
Sahabat yang aku rasa tangisan dia selepas ini biarlah tangisan kegembiraan..
Sahabat yang akan mendapat gaji 4 angka nanti..
Sahabat yang akan berbakti untuk masyarakat tak lama lagi..

Sahabat lama ini..
Dulunya masa aku terbaring kesakitan selamba kata badan aku ni boleh dibuat main gitar dan macam 'plywood' ? kah kah kah
Dulunya kadang-kadang suka menganggu 'time' tido aku..
Dulunya suka sangat 'missed call 3 saat' tak kira waktu..
Dulunya aku suka bagi semangat dan melindunginya..
Dulunya memang agak payah untuk aku menolak apa jua permintaannya ..
Dulunya tak reti menyebut 'weird' jadi sebutan 'wek wek'.. ha ha ha
Dulunya kalau nak jumpa 'standard' mesti kat gerai makan dan suka tak habis makanan..
Dulunya suka bercerita dan aku akan menjadi pendengar setia radionya..
Dulunya, kininya atau selamanya 'confirm' perangainya tak banyak berubah..
Kerna dia sosok tubuh yang pernah aku kenali rapat dulu..

Banyak lagi..lupa dah

Adalah lebih baik seseorang itu disayangi daripada digeruni..
Kepada sahabat istimewanya yang sudi menemani liku-liku hidup hingga akhir hayat bersama sahabat lamaku ini nanti..
Hargailah pengorbanannya, jangan sia-siakan peluang itu..

Sahabat lama, jalan terus dan raikan hidup !
Aku suka melihat kamu dari jauh..

Dengarlah bacaan surah Ar Rahman ini.(di 'radio saya' selama seminggu)


Nota : tahun depan sis icah pulak yea..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan